Toimitusehdot ja -tiedot

Tuotteiden lähetysaika on keskimäärin 1-2 arkipäivää. Lähetämme tilauksia joka arkipäivä ja ennen kello 14:00 tehdyt tilaukset ehtivät tavallisesti saman päivän tilauksiin (poikkeuksena kiireajat kuten joulu ja isojen con-tapahtumien jälkeiset päivät). Tavoitteenamme on lähettää tuotteet 24 tunnin kuluttua tilauksen tekemisestä.

Emme vastaa Postin, Matkahuollon, DB Schenkerin tai muiden kuljetuspalveluiden aiheuttamista viivästyksistä ja virheistä. Emme myöskään vastaa viivästyksistä, jotka johtuvat Urumi.fi:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta asiasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai vastaavasta.

Tapahtumista, joita tuotteita voi noutaa, ilmoitetaan Urumin some-kanavilla.

Alle 18-vuotiailla tulee olla olla huoltajan lupa tilauksen tekemiseen.

Maksutavat

Tilauksen maksu tapahtuu jotain seuraavaa maksutapaa käyttäen:

Verkkomaksupainikkeet:
– Aktia
– Handelsbanken
– Nordea
– Osuuspankki
– POP Pankki
– S-pankki
– Sampo Pankki
– Säästöpankki
– Tapiola
– Ålandsbanken
– Luottokortti
– PayPal
– Klarna-lasku
– Postiennakko

Laskulla tai osamaksulla maksettaessa laskun tai osamaksun eräpäivä alkaa 1-2 päivää tilauksen tekemisen jälkeen. Jos tahdot maksaa ennakkotilauksen vasta, kun se on saapunut sinulle, valitsethan maksutavaksi postiennakon tai maksa tuotteesta vain varausmaksu.

Palautukset ja vaihdot

Elintarvikkeita lukuunottamatta kaikilla tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Jos et ole tyytyväinen saamaasi tuotteeseen, otathan meihin yhteyttä ennen tuotteen palautusta (asiakaspalvelu@urumi.fi). Se nopeuttaa palautuksen tai vaihdon käsittelyä. Kerro viestissäsi nimesi, yhteystietosi, tilaamasi tuote sekä palautuksen syy. Vaihdettavan/palautettavan tuotteen tulee olla avaamattomassa paketissa.

Tuotteen palautuksesta peritään kuljetusyhtiön hinnaston mukainen maksu. Otathan yhteyttä asiakaspalveluun saadaksesi tarkemmat tiedot palautuksesta.

Huomioithan seuraavat asiat palautuksen yhteydessä:
– Elintarvikkeilla ei ole palautus- tai vaihto-oikeutta.
– AuctionHouse Urumista ostetuilla tuotteilla ei ole ilmaista palautusta, vaan ostajan tulee itse maksaa palautuskulut.
– Tuotteen tulee olla avaamattomassa paketissa*.
– Tuotteen mukana tulee palauttaa myös alkuperäinen pakkaus. Jos alkuperäistä pakkausta ei ole, voidaan tuotteen hinnasta hyvittää maksimissaan 50%.
– Asiakas on vastuussa palautettavan tuotteen pakkauksesta. Jos tuote on pakattu huolimattomasti ja se vaurioituu kuljetuksen aikana, ei tuotetta voida hyvittää. Tuotteen voi pakata esim. samaan laatikkoon, missä se lähetettiinkin, jos laatikko on yhä ehjä.
– Kaksoiskappaletakuussa olevia tuotteita ei voi palauttaa vain osittain*, vaan kaikki saman sarjan kaksoiskappaletakuutuotteet tulee palauttaa.

*Poikkeuksena valmistusvirheelliset tai kuljetuksessa vaurioituneet tuotteet.

Jos palautuksesta tai vaihdosta ei päästä sopimukseen, voi asiakas riitauttaa asian kuluttajariitalautakunnan kautta. Ennen asian riitauttamista asiakkaan tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan. Valituksen voi tehdä myös ODR-foorumilla (ilmoitukseen liitettävä sähköpostiosoite on asiakaspalvelu(a)urumi.fi).

Kaikki tuotteet sisältävät arvonlisäveron. Mangat ja kirjat 10%, elintarvikkeet 14% ja muut 24%.